torsdag 10. februar 2011

Informasjonskløfter (Kladd til innledning)

Informasjonskløfter har lenge vært et problem mange steder i verden. Med dette begrepet mener jeg forskjeller i kunnskap og i tilgang til informasjon. Kunnskap er et gode som er ujevnt fordelt i samfunnet både her i landet og internasjonalt, og det er nettopp her media kommer inn. Avis, TV og internett er alle aktuelle basismedier, men det er ikke alle som vet hvordan å hente informasjon fra disse. De som allerede har mye makt og kunnskap, er ofte de som tar til seg ny informasjon først. De som ikke har fullt så mye kunnskaper, henger derimot etter. Massemediene er altså med på å øke kunnskapsnivået hos folket, men på en slik måte at ikke alle henger med, noe som fører til enda større informasjonskløfter.

3 kommentarer:

  1. Hei! Eg heiter Silje og går på Sogndal vgs. Såg at du hadde kommentert min tekst, så takk for tilbakemeldingen :)

    Når det gjeld din tekst så syns eg at du har komt godt i gang med den. Bra at du forklarer og definerer kva informasjonskløft er på ein enkel og forståeleg måte i innleiinga di! Ser ingen kjelderefereringar enda, men eg reknar med at det kjem etter kvart som du utviklar teksten vidare. Men som sagt, eit godt utgangspunkt for vidare arbeid! Lykke til :)

    SvarSlett
  2. Hei!

    Bra tekst du har skrevet med relevant stoff og ein god forklaring på kva informasjonskløfter er.

    Noko eg ville ha endret på var bruk av mellomrom i teksten. Slik som den ser ut no er den kanskje litt vanskeleg å lese. Litt meir bruk av avsnitt er savnet.

    Fagleg er teksten god og forståelig. Veit ikkje om du har brukt ein konkret definisjon. Viss du har gjort det er det ein regel om at viss ein definisjon er lengre enn tre linjer, skal den være i eit eige avsnitt for seg sjølv.

    Lykke til vidare med oppgåva :)

    SvarSlett
  3. Det viktigste er med her. Men jeg savner problemstillingen som du vil belyse. Oppgaveteksten vil hjelpe deg her. Husk at Internett er et nettverk av datamaskiner som danner basis for ulike kommunikasjonstjenester. Med andre ord er ikke Internett et basismedium.

    SvarSlett